Toyota Material Handling CZ buduje dealerskou síť

Začátek roku 2014 je ve znamení důležité změny v přístupu k trhu ze strany společnosti Toyota Material Handling. Česká pobočka Toyoty pokročila v budování nepřímého obchodního kanálu, který je příslibem ještě lepší dostupnosti produktů a služeb Toyota & BT širšímu okruhu zákazníků v mnoha regionech Čech i Moravy.

Dealerský koncept je osvědčenou formou vytváření prodejní a servisní sítě, který Toyota úspěšně praktikuje ve mnoha evropských zemích a s jehož pomocí chce dosáhnout výrazně vyššího pokrytí trhu. V průběhu posledního kvartálu svého finančního roku 2013-2014 uzavřela TMHCZ několik nových dealerských smluv a rozvíjení spolupráce s dalšími smluvními dealery bude pokračovat i v letošním roce.

„Pečlivě vybíráme partnery pro rozvíjející se dealerskou síť tak, aby i segment menších a středně velkých uživatelů manipulační techniky na lokální úrovni mohl při své práci profitovat z využívání produktů a služeb s vysokým kvalitativním standardem běžným v naší společnosti,“ říká Tomáš Jerie, obchodní a marketingový ředitel společnosti Toyota Material Handling CZ s.r.o.